marți, 17 octombrie 2017

Minune sau mit??

Insula Jindo este insula a treilea ca marime din Coreea, insulele adiacente Jejudo și Geojedo. Formata din 250 insule mici este renumit pentru apariția unui drum uscat în mijlocul mării, aproape de sfârșitul lunii februarie si la mijlocul lunii iunie. Deoarece fenomenul se seamănă cu cartea Exodul din Vechiul Testament, evenimentul se numeste "Miracolul lui Moise." Se formeaza un drum cand apele se retrag aproximativ 30-40 de metri în lățime și 2,8 km în lungime, care rămâne pentru aproximativ o oră înainte de a dispărea din nou sub ape.

Potrivit legendei, mult timp în urmă, au existat foarte multi tigrii pe insula Jindo. In momentul in care tigrii au început să apară frecvent în sat, oamenii au căutat refugiu pe insulă Modo. Insula a fost evacuata dar a rămas doar o femeie în vârstă Bbyong, care se rugat zilnic la Yongwang, zeul oceanului, pentru ai ingadui să-si vadă familia ei din nou. În jurul lunii februarie, Yongwang apărut în vis și ia spus: "voi trimite un curcubeu mare mâine care apropie de mare si familia ta va putea traversa marea. "

A doua zi, bătrâna a mers la mare si sa rugat din nou si curcubeu a apărut, apa de mare s-a despicat si a creat drum. În acest fel, familia ei și alți săteni revenit la insula. De atunci, când marea se îndepărtează și format un drum prin mare. Oamenii sărbătoresc acest fenomen, cu o sărbătoare în onoarea zeului Yeongdeung si isi amintesc de batrana Bbyong. În timpul festivalului, realizat dansuri tradiționale și Jindo insula atrage mulți turiști.

Fenomenul este deosebit si cu siguranta are o explicatie stintifica, pe cand cel de la Marea Rosie nu s-a gasit nimic de demonstrat pentru ca a fost vadit o minune. De ce am tinut sa povestesc si legenda? Penru ca m-a impresionat cat de viclean este Diavolul si cat de abil este in ceea ce face. Este maimuta lui Dumnezeu intardevar cum spune Luther.

Fluxul si refluxul apelor, alaturi de alte fenomene naturale, pot crea asemenea lucruri. Intamplari asemanatoare, pur naturale, s-au petrecut in Piska (Peru, 1690), in Catania (Sicilia, 1693), in Lisabona (1755), in Conception, Arica si Iquique (Chile, 1835, 1868 si 1877).

Multi cauta a spune ca intamplarea a fost un fenomen natural, iar nu o minune. Cu toate acestea, Dumnezeu a hotarat momentul despartirii apelor si tot El a hotarat cat sa stea apele despartite. De asemenea, evreii au trecut cu totii, iar egiptenii nici unul.

Mai multi cercetatori din Statele Unite cauta sa explice cum un vant puternic, care ar fi suflat atunci dinspre est, ar fi impins pur si simplu apa pana in punctul in care, se crede, un rau stravechi s-ar fi unit cu o laguna foarte mare. Astfel s-ar fi creat o fasie de pamant de-a lungul marii, pe care a trecut Moise. Cand vantul s-a potolit, apele au navalit la loc, acoperind pamantul. Descoperirea a fost facuta in cadrul unei cercetari de amploare, condusa de Carl Drews, de la Centrul national american de cercetari atmosferice, si care isi propune sa faca lumina asupra impactului pe care vantul il poate avea asupra apelor de mare adancime.

Fenomen natural zic acestia. Insa, daca vantul a suflat cu atata putere incat sa desparta marea, atunci ma intreb cum au putut trece oamenii prin vantul acela? Oare nu ar fi fost cu totii spulberati de vant, de pe mal chiar? In aceste conditii meteorologice extreme, oamenii nu sunt capabili sa reziste in picioare, cu atat mai mult sa mearga in siguranta. De asemenea, nici directia din care ar trebui sa bata vantul in realitate nu se potriveste cu mentiunile biblice.


Un comentariu:

  1. Împărtășesc această mărturie partenerilor care suferă în relațiile lor, deoarece există o soluție durabilă.
    Soțul meu ne-a lăsat pe mine și pe cei 2 copii ai noștri pentru o altă femeie timp de 2 ani. Am încercat să fiu puternică doar pentru copiii mei, dar nu am putut controla durerile care îmi chinuie inima. Am fost rănit și confuz. Aveam nevoie de ajutor, așa că am făcut o cercetare pe internet și am dat peste un site unde am văzut că Dr Dawn acuna, un vrăjitor, poate ajuta la recuperarea iubiților. Am contactat-o ​​și a făcut o rugăciune și vrăji speciale pentru mine. Spre surpriza mea, dupa 2 zile, sotul meu s-a intors acasa si m-a implorat pe mine si pe cel al copilului. Așa ne-am reunit din nou și a fost multă dragoste, bucurie și pace în familie.
    Puteți, de asemenea, să contactați Dr dawn acuna, un puternic vrăjitor pentru soluții,
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
    *Dacă vrei vraja pentru a atrage un iubit.
    *Dacă vrei ca vraja să rămână însărcinată.
    *Dacă doriți vraja pentru a opri avortul spontan.
    *Dacă vrei vraja pentru a vindeca orice boală și altele.
    Contactați-o pe e-mailul ei de contact { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

Staruinta..

.... Alte două profeţii pe care le-am citit adesea şi asupra cărora am cugetat mult mi s-au ivit în minte în clipa aceea tot cu atâta putere...